فن آوران عمران پاریز، تنها تولید کننده بخاربند با استفاده از تکنولوژی نانو و ذوب داغ مطابق با استاندارد CE اروپا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

سقفها و توصیه های فصلی

زمان مطالعه5 دقیقه

تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲تعداد بازدید : 11نویسنده : دسته بندی : شینگل
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

درک مشترک این است که عملکرد سقف یا، بیشتر از سقف، تعریف قسمت بالای یک ساختمان و حفظ محیط داخلی از عناصر است. پوشش سقف، که سقف بیرونی خارجی است، در برابر آب آب بندی می کند، در حالی که نقش سازنده بلبرینگ برای حمایت از پوشش سقف است.

هدف اصلی سقف جلوگیری از افزایش رطوبت و مقاومت در برابر استرس های ناشی از باد و برف است. با توجه خاص به سقف، تجزیه و تحلیل روند در حال توسعه از نظر مواد و فن آوری های سنتی بیشتر ممکن است معنی دار باشد. در واقع، در اروپا، ما شاهد استانداردهای حرارتی بالاتر هستیم که در جهت بیش از حد عایق سازی حرکت می کنند. این گرایش تاثیر قابل توجهی بر راه حل های فنی خاص دارد. همانطور که شناخته شده است، سقف سازی عنصر فنی است که تعامل با محیط حرارتی محیطی بسیار مهم است. این درست در فصل تابستان است، زمانی که دمای هوا در خورشید از سطوح خارجی به عنوان تابعی از تابش روزانه توسط خورشید به سطح بالا می رسد. حتی در زمستان، زمانی که درجه حرارت در دمای 10 درجه سانتیگراد بالاتر یا کمتر از 0 درجه سانتیگراد، سقف تحت فشارهای مکانیکی و عملکردی قرار می گیرد که باید مورد توجه قرار گیرد. روند در حال توسعه نسبت به عایق بندی فوق الزاما توجه بیشتری به انتخاب محصولاتی که عنصر مهر و موم را تشکیل می دهند (که باید با استفاده از محصولات با کیفیت بالا و با استثنایی پایدار تحریک شود) و نصب سیستم های بام . افزایش در انتظار ضخامت لایه عایق باعث می شود که توجه خاص به جنبه های مکانیکی به دلیل افزایش تغییرات بر اساس بار و مقاومت در برابر باد صورت گیرد. به طور مشخص، مشکلات فصلی که از رویارویی بین نیازهای جدید مسکن و فن آوری های ساخت و ساز سنتی ظاهر می شود، می توان به شرح زیر است:

در طول ماه های گرم: – بیش از حد از محیط های داخلی به دلیل انتقال حرارت حاصل از خورشید از طریق هدایت تابشدر طول ماه های سرد: – پراکندگی گرما – ناراحتی در محیط زیست به علت رطوبت بیش از حد – زوال سازگاری / متناوب و کاهش دوام مواد بام – مایع برف نامنظم و لغزش لایه برف

سقف گرم

عایق برای ایجاد سقف ضروری است که باعث کاهش پراکندگی گرما، تولید پس انداز عملیاتی قابل توجه و مزایای قابل ملاحظه ای از لحاظ راحتی زندگی می شود و از ساختار محافظت می کند. این امر می تواند امکان پذیر باشد، اگر عایق حرارتی به درستی در یک فن آوری ساختمان قرار گیرد که به آن اجازه می دهد تا نقش خود را (به عنوان یک لایه جدا کننده با عملکرد عایق)، اما در عین حال متوجه است که سقف به عنوان یک سیستم کامل، برای ارائه عایق حرارت باید ضد آب، مقاومت در برابر فشار باد، بار برف، بارهای اتفاقی و غیره باشد، و باید از شرایط بحرانی گرماسنجی جلوگیری شود (شکل 1). این ملاحظات اولیه حاصل از مشاهدات متعارف است اقدامات، که اغلب نیاز به عایق و ضد آب از سقف (سقف گرم). این به طور معمول با استفاده مستقیم از مواد عایق بر روی ساختار بلبرینگ و به نوبه خود، کاربرد بر روی مواد عایق یک غشای ضد آب به عنوان پوشش زیر زیر پوشش سقف انجام می شود (شکل 2). یک فن آوری از این نوع ممکن است منجر به شرایط بحرانی گرماسنجی شود، زیرا غشاء ضد آب که روی عایق قرار می گیرد (سطح بالایی) سقف مقاومت قابل توجهی را برای عبور از بخار آب ایجاد می کند و از تخلیه آن جلوگیری می کند. اگر ما در نظر داشته باشیم که بخار آب در داخل ساختمان، اگر از طریق مبادله هوا برداشته شود،به طور عمده از طریق سقف تخلیه می شود و اگر علاوه بر این ما فرض کنیم تولید بخار آب داخل اتاق بسته (قرار دادن افراد در داخل اتاق، به عنوان مثال، که غذاهای پخت و پز یا حتی دوش گرفتن)، ما می بینیم که، در دمای داخلی +25 درجه سانتیگراد، بخارها بدون ایجاد هیچ تأثیر قابل توجهی پراکنده می شوند. همانطور که آزمایش ادامه می یابد، ما به نقطه ای می رسیم که در آن می بینیم که بخار آب شروع به مخلوط نمودن و ایجاد قطرات آب می کند. این بدان معنی است که در آن زمان هوا در اتاق اشباع شده و رطوبت نسبی آن 100٪ است. در چنین شرایطی، مقدار آب موجود در محدوده محیط 3 گرم برای هر متر هوا است. اگر ما همان عملیات را با دمای داخلی 0 درجه سانتیگراد تکرار کنیم، نتایج نشان می دهد که وقتی رطوبت نسبی به 100 درصد می رسد و تراکم شروع می شود، 3 آمونال آب در متر تنها 4/839 گرم می باشد. ما می توانیم از این نتیجه گیری کنیم که مقدار آب که هوا می تواند در تعلیق از آن پشتیبانی کند عملکردی است که با درجه حرارت هوا متفاوت است. بنابراین به نظر می رسد واضح است که در یک سقف عایق بندی شده با تفاوت گرما بین دمای داخلی و در فضای باز (در ماه های زمستان دمای داخلی به طور کلی 20 درجه سانتی گراد است در حالی که ما می توانیم حدس بزنیم که درجه حرارت در فضای باز 0 درجه سانتیگراد است)، تراکم در مناطق خاصی در سقف دیده می شود. در حقیقت، اگر ما یک نقطه نقطه به نقطه را بررسی کنیم، تغییر دما از 20 درجه سانتیگراد، با رطوبت نسبی 60٪، از داخل به خارج، دمای سقف به طور مداوم کاهش می یابد تا آنکه به 12 درجه برسد C، اما رطوبت نسبی 100٪ (گرم در آب در تعلیق همانند کسانی است که در دمای 20 درجه سانتیگراد وجود دارد) (به جدول 2 مراجعه کنید) و در نتیجه، چگالی در داخل بسته بندی بام شروع خواهد شد . 

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول