فن آوران عمران پاریز، تنها تولید کننده بخاربند با استفاده از تکنولوژی نانو و ذوب داغ مطابق با استاندارد CE اروپا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

تعمیر و نگهداری سقف شیبدار

زمان مطالعه6 دقیقه

تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲تعداد بازدید : 5نویسنده : دسته بندی : شینگل
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

تعمیر و نگهداری سقف شیبدار

آیا سقف شیبدارفلزی استندینگ سیم یا کلاسیک شما نیاز به تعمیر و نگهداری دارد؟

تعمیر و نگهداری سقف شیبدار شما پول و زمان زیادی را برای سقف فلزی استندینگ سیم خود صرف کردید. بنابراین، منطقی است که می خواهید از آن محافظت شود و به پتانسیل کامل خود برسد.

اینجاست که تعمیر و نگهداری سقف مطرح می شود. با این حال، انواع مختلف مواد سقف نیاز به اشکال مختلف نگهداری دارند.

متأسفانه، اطلاعات نادرستی در مورد اینکه آیا سقف فلزی نیاز به نگهداری دارد یا خیر، وجود دارد. ما قصد داریم تعمیر و نگهداری این سقف فلزی را توضیح دهیم.

در پایان این مقاله، خواهید آموخت که آیا سقف فلزی نیاز به تعمیر و نگهداری دارد یا خیر و 3 دلیلی که شما به برنامه نگهداری  و تعمیر سقف نیاز دارید نیز باز گو میشود.

آنچه باید در باره تعمیر و نگهداری سقف فلزی بدانیم

درست مانند هر سقف دیگری، سقف فلزی شما نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. با این حال، میزان نگهداری بستگی به نوع سیستم سقف فلزی شما دارد.

تعمیر و نگهداری سقف فلزی استندینگ سیم

پس از نصب سقف استندینگ سیم ، عملاً نیازی به تعمیر و نگهداری نیست مگر در قسمت های نفوذی مانند لوله های هواکش، لوله های گاز و غیره.

چکمه ها و یقه های این لوله ها هرگز در هیچ سیستم سقفی دوام نمی آورند.

عدم بررسی دوره ای (و در صورت نیاز تعویض) در اطراف نفوذ و سوراخ سقف فلزی شما منجر به نشت سقف می شود. اما به غیر از آن، تمیز کردن سقف نیز یکی از راه های  دیگری است که مورد استفاده قرار میگیرد و این یک انتخاب شخصی برای هر مشتری است.

فقط به این دلیل که سقف فلزی ایستاده نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد به این معنی نیست که نباید سالانه آن را بررسی کنید. اجازه ندهید سرمایه گذاری سقف فلزی شما خراب شود، زیرا حاضر نبودید به کسی پول بدهید تا سقف شما را بررسی و عیب یابی کند.

تعمیر و نگهداری سقف فلزی

بر خلاف یک سقف فلزی استندینگ سیم ، بست های روی یک فلز پیچ دار از طریق پانل های فلزی پیچ شده و در معرض دید قرار می گیرند. این اجازه نمی دهد که پانل های فلزی به طور طبیعی در هنگام انبساط حرارتی منبسط و منقبض شوند.

با بالا رفتن سن سقف فلزی، فشار ناشی از عدم انبساط و انقباض باعث می‌شود که سوراخ‌های واشر توسط پیچ‌ها بیرون بیاید. به همین دلیل، سقف فلزی پیچ دار نسبت به سقف فلزی کلزیپ نیاز به نگهداری بیشتری دارد.

برای جلوگیری از نشتی سقف، پیمانکار سقف  خود را باید هر 5 تا 10 سال برای تعویض هر یک از پیچ ها دوباره استخدام کنید. عدم انجام این کار باعث مشکلات بزرگتر و گرانتر می شود و حتی ممکن است به جایی برسید که با یک طوفان کوچک سقف شما از بین برود.

متأسفانه، اکثر مردم تا زمانی که خیلی دیر نشده و نشتی ها ظاهر نشده اند، تعمیر و نگهداری سقف را انجام نمی دهند. شما باید یک پیمانکار سقفی داشته باشید تا سالانه پیچ های سقف فلزی شما را بازرسی کند تا مطمئن شود که این اتفاق برای شما نمی افتد.

2 دلیل برای اینکه نیاز به برنامه نگهداری سقف فلزی خود دارید

اکنون می دانید که سقف فلزی شما نیاز به تعمیر و نگهداری دارد و این تعمیر و نگهداری چگونه انجام میشود. اما آیا می‌دانستید که پیمانکاران سقف‌سازی برنامه‌هایی دارند که سال‌ها پس از نصب از سقف فلزی شما مراقبت می‌کنند؟

چه این را می دانستید یا نه، باید بدانید که چرا داشتن یک برنامه تعمیر و نگهداری بدون توجه به سن سقف فلزی شما مهم است.

1. برنامه نگهداری سقف به شما آرامش می دهد

هیچ کس نمی خواهد وقت خود را صرف فکر کردن یا نگرانی در مورد سقف خود کند. با برنامه تعمیر و نگهداری سقف، با دانستن اینکه سقف فلزی شما محافظت می شود، خیالتان راحت است و اگر مشکلی وجود داشته باشد، به آن رسیدگی خواهد شد.

در طول بازرسی تعمیر و نگهداری، پیمانکار سقف شما یا مشکلی ایجاد شده را حل می کند یا سقف فلزی شما را به سلامتی همان روز اول تحویل می دهد. حتی اگر نیاز به تعمیر سقف داشته باشید، هر چه سریع تر اقدام به حل آن بکنید عوارض آن چه از نظر مالی و … کمتر خواهد بود.

پس از بازرسی تعمیر و نگهداری، با دانستن اینکه همه چیز خوب بررسی شده است یا تمام مشکلات سقف شیبدارفلزی شما برطرف شده، خیالتان راحت میشود. و دفعه بعد که طوفان بزرگی رخ داد، می توانید مطمئن باشید که نشتی وخرابی نخواهید داشت.

2.سرمایه گذاری سقف شیبدارفلزی شما با یک برنامه تعمیر و نگهداری به بالاترین عمر می رسد

سقف فلزی شیبدار شما یک سرمایه گذاری ارزان نیست (یا نبوده). بنابراین، احتمالاً انتظار دارید بیشترین بهره را از آن ببرید.

با برنامه تعمیر و نگهداری سقف، می توانید مطمئن باشید که سرمایه گذاری سقف فلزی شما به حداکثر می رسد. به خصوص که سقف فلزی ایستاده یکی از بادوام ترین سقف های موجود در بازار است.

عوامل دیگری وجود دارد که باعث می شود سقف فلزی شما به حداکثر طول عمر خود نرسد، مانند این که به درستی نصب نشده باشد یا مواد سقف فلزی زودرس خراب شوند. اما تا زمانی که نصاب کار خود را به درستی انجام دهد، یک برنامه تعمیر و نگهداری تضمین می کند سقف فلزی شما به پتانسیل کامل خود برسد.

سقف فلزی شیبدار چقدر عمر می کند؟

شما تازه یاد گرفتید که چرا باید یک برنامه نگهداری یا برنامه بازی برای سقف فلزی خود داشته باشید. آخرین چیزی که می خواهید این است که سرمایه گذاری سقف فلزی شما به پتانسیل کامل خود نرسد زیرا تصمیم گرفتید تعمیر و نگهداری سقف را انجام ندهید.

به یاد داشته باشید که سقف فلزی یکی از بادوام ترین و بادوام ترین سقف هایی است که می توانید پیدا کنید. اما سقف فلزی چقدر دوام می آورد؟

دانستن طول عمر سقف فلزی خود به شما می گوید که چه چیزی از سرمایه گذاری خود به دست می آورید، زمان مناسب برای تعویض آن چه زمانی است و موارد دیگر. به همین دلیل است که برای هر صاحب خانه کاملاً ضروری است که طول عمر سقف فلزی خود را درک کند.

از آنجایی که می خواهیم به آموزش شما در مورد جنبه های مهم سرمایه گذاری سقف شما ادامه دهیم، مقاله دیگری در مورد طول عمر هر دو نوع سقف فلزی نوشتیم.

بررسی کنید سقف فلزی شما چقدر دوام می آورد تا از طول عمر و عواملی که بر عمر سقف فلزی شما تأثیر می گذارد یاد بگیرید.

کلید واژه : شینگل ، شیروانی ، تعمیر و نگهداری سقف شیبدار

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول