فن آوران عمران پاریز، تنها تولید کننده بخاربند با استفاده از تکنولوژی نانو و ذوب داغ مطابق با استاندارد CE اروپا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

91690401021

09120569287

لایه زیرین شینگل

زمان مطالعه3 دقیقه

تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲تعداد بازدید : 15نویسنده : دسته بندی : شینگل
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

عایق سقف شینگل یا همان زیرشینگلی که بنام لایه زیرین نیز درسقف شینگل معروف شده و برای آببندی مضاعف سقف شیبدار شینگل مورد استفاده قرار می گیرد. این لایه قبل از نصب لایۀ نهایی سقف یا همان شینگل کاربرد دارد. این عایق سلولزی ، روی تخته های او اس بی یا پلی وود نصب شده، و در نهایت شینگل روی آن اجرا می شود. عایق سقف شینگل برای جلوگیری از ورود رطوبت حاصل از بارندگی به لایه های میانی سقف کاربرد دارد. عایق رطوبتی زیرشینگلی برند ایزوفلکس ایران از جمله با کیفیت ترین این محصولات است که علاوه بر مقاومت بسیار بالا و آببندی کامل، این مزیت را دارد که خاصیت تنفسی و عبور هوا را نیز دارا می باشد. عایق سقف شینگل Isoflex مدل  SHINGLE UNDER LAYERدر برابر کشیدگی و پارگی کاملاً مقاوم بوده و از چند لایۀ نفوذ ناپذیر ضدّ رطوبت تشکیل شده است.

کلیه محصولات  Isoflex   قابل رقابت با کلیه برندهای معروف از جمله تایوک(Tyvek)  میباشد.

از مهمترین اهداف استفاده از لايه سلولزی زير شينگل ميتوان به اجراي يک لايه جامع جهت حفاظت از سقف اشاره کرد.

عايق هاي سلولزی اساسا بر دو نوع مواد طبيعي ( مانند سلولز چوب) و يا مصنوعي ( مانند فايبر گلاس يا پلي استر) ساخته ميشوند که به وسيله عواملي مانند پلی پروپیلن ضد آب ميشود و آب را دفع ميکنند و در عين حال اجازه ميدهد تا هوا درلايه هاي زيرين سقف در جريان باشد یا اصطلاحا سقف نفس بکشد و از ایجاد رطوبت جلوگیری شود.

چرا از عايق پارچه اي یا سلولزی ایزوفلکس(Isoflex) زير شينگل استفاده ميشود؟

مانع نفوذ آب به سطح زیرسازی میشوددر هنگام بارندگی و برف آب میتواند به زیر شینگل شما نفوذ کند و سقف شما را در تحت تاثیر قراردهد.. این لایه میتواند اطمینان شما را در مورد نشت آب به زیر سقف در هر صورت جلب کند.

باعث حفاظت در برابر یخ زدگی میشود، در آب و هوای سردسیر یکی از علل شایع در مورد نفوذ آب به لایه های زیرین، ایجاد یخ زدگی در سطح زیرین شینگل بعلت گرم بودن زیر آن از سمت خانه و ایجاد تعریق و سپس ذوب شدن تدریجی یخ و نفوذ آب به زیرسازی می شود.

به عنوان یک لایه ای محافظ در هنگام انجام پروژه

ایجاد یکنواختی در سطح نمایان سقف شینگل وجود لبه های تخته osb باعث ایجاد اثر قاب عکسی میشود در این هنگام یک لایه عایق سلولزی میتواند یک سطح صاف و یکنواخت در بستر سقف شما ایجاد کرده و جلوه شینگل روی سقف را بهبود ببخشد.

وزن بسیار پاییندر مقابل انواع عایق های سقفی مانند ایزوگام ، قیر و …. عایقهای سلولزی دارای وزن بسیار پایینی میباشد.

 
ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول