فن آوران عمران پاریز، تنها تولید کننده بخاربند با استفاده از تکنولوژی نانو و ذوب داغ مطابق با استاندارد CE اروپا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

91690401021

09120569287

معرفی محصولات جدید تگولا

زمان مطالعه2 دقیقه

تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲تعداد بازدید : 23نویسنده : دسته بندی : شینگل
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

شینگل جدید مستر کوپو حل یک نوع آوری و یک امتیاز ویژه در صنعت سقفهای شیبدار به حساب می آید. برای اولین بار این ظرافت طبع در نمایش سقفهای سفالی با فن آوری شرکت تگولا صورت گرفت. با استفاده از مستر کوپو شینگل تگولا شما به ملاقات معماری های بینظیری که نیاز به نمایش بافت روستایی و مراکز تاریخی دارند فراهم میشود. مستر کوپو یک شینگل عالی،انعطاف پذیر و تشکیل شده از دولایه است که تاثیری سه بعدی بواسطه اختلاف رنگ در سنگریزه ها در لایه های مختلف آن دارد. این شینگل با توجه به ساختار آن میتواند رخصت باز آفرینی جدیدی را بروی سقفی که این ظرافت طبع در آن بکار رفته را نمایش دهد.

مزایای ویژه:

  • تاثیری شگرف بر ظرافت طبع شهری
  • طراحی سنتی براساس سقفهای سفالی

 ارتباط تگولا و محیط زیست

احترام به محیط زیست همیشه یک بنیان ارزشی برای شرکت تگولا بوده است. شرکت تگولا با داشتن استاندارد ISO 14001  توانسته است این موضوع را به اثبات برساند و با تامین بیش از 50% منابع برگشت پذیرو همچنین تولید Acti Roof این امر را به نمایش گذارد.

Acti Roof

این شینگل از جمله محصولات خاص و منحصر به فرد شرکت تگولای ایتالیاست که پوشیده شده از گرانولهای فوتوکاتالیتیک به همراه دی اکسید تیتانیوم(TiO2 ).

دی اکسید تیتانیوم موجود در این نوع از شینگل ماده اصلی است که بوسیله اشعه UV خورشید فعال شده و موجب رهاسازی فرایند اکسیداسیون و پاک سازی آلاینده ها(NO,NOX,CO etc) و تبدیل آنها به نمکهای غیر سمی (نیترات و کربنات) میگردد.

این مواد با بارش باران و یا شستشو براحتی پاک میگردند.

از مزایای این نوع شینگل(Acti Roof) علاوه بر زیبایی طبع و ضد آب بودن میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • ضد آلایندگی
  • خود پاک کنندگی
  • ضد باکتری
  • داراری استاندارد UNI 11247

بینظیری که نیاز به نمایش بافت روستایی و مراکز تاریخی دارند فراهم میشود. مستر کوپو یک شینگل عالی،انعطاف پذیر و تشکیل شده از دولایه است که تاثیری سه بعدی بواسطه اختلاف رنگ در سنگریزه ها در لایه های مختلف آن دارد. این شینگل با توجه به ساختار آن میتواند رخصت باز آفرینی جدیدی را بروی سقفی که این ظرافت طبع در آن بکار رفته را نمایش دهد.

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول