فن آوران عمران پاریز، تنها تولید کننده بخاربند با استفاده از تکنولوژی نانو و ذوب داغ مطابق با استاندارد CE اروپا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

91690401021

09120569287

نحوه انتخاب شینگل شیروانی

زمان مطالعه8 دقیقه

تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲تعداد بازدید : 29نویسنده : دسته بندی : شینگل
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

شینگل یا کاشی انعطاف پذیر سقفی،محصولی است با طیف گسترده ای از کیفیت های منحصر به فرد که با سایر محصولات سقف شیبداریا شیروانی متفاوت است و به لطف مزایای آن و افزایش محبوبیت ، لقب “ملکه پشت بام” را دریافت کرده است. شینگل ها از نظر زیبایی شناسی نسبت به پوشش های طبیعی کم و کاستی ندارند ، و با هر سبک معماری و انواع سقف های شیبدار همسو بوده  و تقریباً نیم قرن دوام می آورند. تنها سؤال این است که چگونه از بین انواع ، شکل و رنگ موجود در بازار ، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

توصیه های کارشناسی ما  به شما کمک می کند تا تفاوت های مختلف پوشش ها با یکدیگر را درک کنید.

مرحله 1. شناخت و درک رفتار انواع قیر در شینگل

هر تولید کننده شینگل فناوری خود را برای تولید شینگل دارد ، اما آنها یک پایه مشترک دارند – قیر.

درست است ، همه نمی دانند که قیر (طبیعی و مصنوعی) انواع زیادی دارد. بسته به قیرمصرفی ، پوشش شینگل بام خواص عملیاتی مختلفی را به وجود می آورند. مهمترین خاصیت شینگل از نظر ویژگی های عملیاتی شینگل ، انعطاف پذیری بر اساس قیر اکسیده شده است. خاصیت انعطاف پذیری شینگل به سرعت شکننده می شود  و از بین می رود ، ، هنگامی که شینگل در معرض نور خورشید قرارمیگیرد ، این امر تحت تأثیر اشعه ماوراء بنفش و همچنین دمای زیرین سقف(سقف شیبدار یا شیروانی) ، میباشد. در نتیجه ، هزینه صرف شده در بام تبدیل به هزینه ای از دست رفته می شود ، زیرا اغلب شینگلها باید تعمیر و جایگزین شوند.

تخریب قیر اکسیده شده

نکته قابل توجه این است که قیر اکسیده شده حتی قبل از نصب شینگل بر روی پشت بام ، شروع به پیری و از بین رفتن خواص خود می کند. از همان لحظه ای که در کارخانه تولید می شود ، نسبت روغن در ترکیب قیر به سرعت کاهش می یابد و خاصیت جامد افزایش می یابد. و هرچه زمان بیشتری از لحظه تولید شینگل تا زمان نصب سپری شود (تحت تأثیر عوامل طبیعی مختلف بر روی شینگل پشت بام مانند: تابش خورشید ، برف ، باران ، تغییرات ناگهانی دما و غیره) این فرایند افزایش میابد. از دست دادن روغن منجر به  ترک خوردگی و فروپاشی. . .

با این حال ، برای بهبود خواص شینگل ، اصلاح کننده هایی به قیر ( مواد پلیمری) اضافه می شوند که ساختار مواد را تغییر داده و عملکرد را بهبود می بخشد. در حقیقت ، ورود اجزای ویژه به قیر ، آن را به خاصیت پلیمرها نزدیکتر می کند ، پیری را کندتر می کند و باعث می شود تا در برابر عوامل خارجی بسیار مقاوم باشد. بنابراین ، شینگلهای انعطاف پذیر مدرن عاری از معایب فوق هستند.

زره محکم شینگل(سنگریزه)

به عنوان بخشی از شینگل ، نه تنها سبب لستحکام لایه قیر زیرین است ، بلکه همچنین تولید تنالیته رنگی میکند ، زیرا رنگ دلخواه را می بخشد و سبب تمایز این محصول از دیگر پوششهای شیروانی میشود. علاوه بر این ، لایه بالایی عملکرد محافظتی را نیز انجام می دهد و از قیر الاستیک در برابر آسیب مکانیکی محافظت می کند و بیشتر اثرات تهاجمی اشعه ماوراء بنفش را کاهش می دهد. بنابراین ، یک استدلال مهم در هنگام انتخاب ، کیفیت ثبات پودر مواد معدنی در کل طول عمر است. به ضمانت “ثبات رنگ” توجه کنید ، همه تولید کنندگان آماده ارائه چنین تعهداتی نیستند.

میزان پیری و از بین رفتن خواص در حین کار

برای لایه بالایی شینگلهای ما ، از گرانول بازالت سرامیکی استفاده می شود ، یک چرخه کامل به خودی خود (از خرد کردن گرفته تا نقاشی).

لایه سنگریزه ای شینگلهای ما  از جنس بازالت است.بازالت به طور اتفاقی انتخاب نشده است – این ماده معدنی بسیار قوی است و در برابر هوازدگی مقاوم است. رنگ دلخواه توسط فناوری منحصر به فرد (سرامیک سازی در دمای بالا (بالاتر از 650 درجه سانتیگراد)) و با استفاده از رنگهای معدنی تولید می شود. این به شما امکان می دهد تا به معنای واقعی کلمه رنگ را آب بندی کرده و دوام آن را برای کل دوره کار تضمین کنید.

مرحله 2. نوع ، شکل و رنگ شینگل را انتخاب کنید

انواع اشکال هندسی شینگل را می توان به چند نوع تقسیم کرد.

باستانی – پوشش سقف از زمانهای گذشته (یک روموس کوتاه ، مقیاس ، “دم بور” ، موزائیک ، گلبرگ های شکل نامنظم با بافت زونا ، کاشی یا سنگ تقلید کنید). این شکل کاشی برای خانه هایی به سبک ویکتوریایی ، گوتیک ، استعماری ، رومانتیک یا چاتو مناسب است.

هندسی – مربع ، مستطیل (آجری) ، کاشی ، رومبوس ، نیم دایره ، پلی مدرا (لانه زنبوری) و غیره به عنوان یک قاعده ، این اشکال در سبک های معماری مانند انگلیسی ، اروپایی ، مدیترانه ای ، کشاورزی ، کشور ، پرووانس ، مرتع و بسیاری دیگر بازتاب می یابد.

تقلید از حجم – به شما امکان می دهد یک سقف با یک اثر سه بعدی ایجاد کنید ، که به دلیل فناوری تخمگذار ویژه (چندین لایه با هم تداخل) حاصل می شود. این امر در مورد ساختمانهایی با سبک معماری Art Nouveau ، شیروانی ، پست مدرن صادق است.

چکیده – هر نوع الگو و فرم دیگری که در دسته های دیگر قرار نمی گیرد و نام خاصی ندارد. جلوه های بارز چنین اشکال ساختمانهایی به سبک سلامتی ، تلفیقی ، سبک مدرن یا اسکاندیناوی است

رنگ و بافت

در اینجا ، انواع متنوعی همه سوابق را شکسته است: ثروت انتخاب در چند صد سایه و بافت قابل اندازه گیری است. هر سازنده سعی می کند از قاعده ای پیروی کند که طبق آن ، هر دو مدل کلاسیک و اصلی باید در ترکیب باشند.

چنین پالت رنگ متنوعی از طریق تنوع در رنگ دانه ، بافت و روکش پوشش داده می شود ، بسته به این که سطح کاشی براق یا مات شود. مشهورترین سایه های قهوه ای قرمز است که شبیه به رنگ یک سقف سرامیکی ، چوب است. نسبت به آنها فرومایه نیست ، و خاکستری-سیاه ، تقلید سنگ و چوب پیر. قرمز ، آبی ، سبز و سایر رنگهای روشن به ویژه با سرریز نیز مصرف کنندگان خود را که راه حل های معمول غیر استاندارد را ترجیح می دهند پیدا می کنند.

از جمله راه حل های نوآورانه در بازار شینگل و پوششهای سقفهای شیبدار را  می توان یک پوشش فلزی از شینگلهایی از جنس مس یا آلومینیوم را معرفی نمود. این راه حل به شما امکان می دهد تا یک سقف فلزی بسیار مقرون به صرفه تر کنید (برای مثال ، مس با برگهای پر شده با ورق کامل بسیار گران است). کاشی انعطاف پذیر با یک لایه بالایی فلزی ارزانتر است ، اما در عین حال تمام خصوصیات محافظتی خود را حفظ می کند.

 مرحله 3. ما به طور کلی مزایای شینگل را ارزیابی می کنیم

منحصر به فرد بودن و تطبیق پذیری شینگل با سالها تجربه در استفاده از آن برای اجرای حتی پیچیده ترین و غیر استاندارد پروژه ها تأیید می شود. مزایای آن قابل توجیه بوده و حتی مشتری های سخت پسند را تحت تأثیر قرار می دهد:

مناسب برای هر سقف شیبدار یا شیروانی و حتی پیشانی ساختمانها ، صرف نظر از زاویه تمایل و پیچیدگی هندسی سطح. با کمک آن ، حتی سازه های سقف گرد نیز می توانند بدون پرت زیاد پوشانده شوند.

در برابر تأثیرات خارجی ثابت است: رطوبت ، باد ، درجه حرارت بالا و پایین ، تغییرات شدید آب و هوایی. علاوه بر این ، در هنگام باران ، سر و صدایی ایجاد نمی کند ، و همچنین بهمن برف را از بین می برد. حرکت به راحتی در پشت بام انجام میشود و وضعیت شینگلها به راحتی بررسی می شود.

قیمت مناسب شینگل فرصتی مناسب برای ایجاد سقفی زیبا با مواد طبیعی و قیمت مناسب است.

نصب آسان شینگل، شایان ذکر است که اگر نصب هم توسط افراد غیرحرفه ای هم صورت پذیرد حداقل زمان را می طلبد. برای چیدمان شینگلها به ابزار ویژه و هزینه تقویت ساختار سقف نیازی نیست. به عنوان یک قاعده ، شرکت های تولید کننده مطالب آموزشی را با شرح دقیق مشخصات مواد و دستورالعمل های نصب مرحله به مرحله در حوزه عمومی در پرتال شرکت ارائه می دهند.

“برای محاسبه حجم مورد نیاز شینگل بام شیب دار یا شیروانی ، بهتر است با متخصصان فنی شرکت ما که اقدامات لازم را انجام می دهند ، حتی اگر مشتری پروژه ای نداشته باشد ، تماس بگیرید. برای مثال ما کلیه مواد لازم برای اجرای سقف شیبدار یا شیروانی شما را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم. علاوه بر این ، ما محصولات تزئینی منحصر به فرد تولید می کنیم – کلاه ها ، سنبله ها ، ضد آب و سایر عناصر دکور بام. این بسیار راحت است ، به خصوص از آنجا که ضمانت برای سقف ما به 55 سال می رسد

شینگلها هر ساله محبوب تر می شوند. مواد مدرن مقرون به صرفه و مقاوم در برابر سایش با اطمینان مسیر رهبری بازار را حفظ می کند و به تدریج سقفهای شیبدار را اشغال می کند.

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول