فن آوران عمران پاریز، تنها تولید کننده بخاربند با استفاده از تکنولوژی نانو و ذوب داغ مطابق با استاندارد CE اروپا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

91690401021

09120569287

نصب شینگل اوریبان

زمان مطالعه2 دقیقه

تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲تعداد بازدید : 18نویسنده : دسته بندی : شینگل
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

نصب شینگل اوریبان

میخ کوبی

محکم کردن و نگه داشتن اجزاء بام به شکل مناسب از ضروریات دستیابی به بامی سالم و کاربردی است. بدین منظور بایستی میخ را بطور عمود بر سطح به درون شینگل و تخته زیر آن، تا جایی که کلاهک میخ هم سطح روی شینگل شود کوبید. ولی باید دقت کرد که فرو رفتن میخ باعث پارگی شینگل نشود. در شکل زیر نحوه ميخکوبی صبح نمایش داده شده است.

نوار ابتدایی یا شینگل استارت یک شینگل سه لتی را از قسمت بالای خط برش و در امتداد طولی مطابق شکل زیر برش می‌دهیم. برای اینکه درز نوار ابتدایی و ردیف اول شینگل روی هم منطبق نگردد، اولین نوار بدست آمده را 5/16 سانتیمتر کوتاه کرده و در لبه پایین سقف و در سمت چپ بام نصب می‌کنیم. باید دقت کرد که لبه نوار در حدود 10-6 میلی متر از لبه بام جلوتر باشد.
شینگل و بخاربند ، تایل ، عایق های رطوبتی و حرارتی تگولا با مناسب ترین قیمت شینگل، قیمت بخاربند ، قیمت عایق رطوبتی ، قیمت عایق حرارتی ، قیمت سقف شیبدار ، انواع سقف شیبدار ، انواع بخاربند ، انواع پوشش های عایق ، بخاربند ، شینگل ، نصب شینگل اوریبان ، نصب بخاربند ، نصب عایق رطوبتی ، نصب سقف شیبدار ، نصب ورق چوبی ضد اب ، ورق های چوبی ضد آب

سپس تمام طول لبه بام را با شینگل‌هایی که به همين طريق برش داده‌ایم پوشش می‌دهیم.در نصب شینگل اوریبان باید به کلیه این موارد توجه ویژه داشت

محل میخکوبی همیشه 5/2 سانتی متر بالاتر از محل خط برش و همچنین 5/2 سانتی متر از لبه شينگل انجام میگیرد. باید دقت نمود که در شب‌های تند (بالاتر از ۶۰ درجه) و در محل‌هایی که باد شدید می‌وزد، از تعداد میخ و چسب کاری بیشتری استفاده کرد. در صورتیکه نصب شینگل اوریبان در هوای سرد انجام شود، چسب کاری بیشتری مورد نیاز است. همچنین در مناطق دارای باد شدید، در صورت استفاده از شینگل تک لايه باید حداقل در ۵ ردیف بالایی، تمام لت‌های شینگل را چسب کاری نمود. چسب استفاده شده در این موارد باید با قطر حداکثر ۲۵ میلی متر و در کمال صرفه جویی استفاده گردد. محل میخکوبی و چسبکاری صحیح در شکل زیر نمایش داده شده است.

کلید واژه : شینگل ، شیروانی ، تعمیر و نگهداری سقف شیبدار

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول