فن آوران عمران پاریز، تنها تولید کننده بخاربند با استفاده از تکنولوژی نانو و ذوب داغ مطابق با استاندارد CE اروپا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

91690401021

09120569287

فن آوری بام

زمان مطالعه2 دقیقه

تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲تعداد بازدید : 45نویسنده : دسته بندی : شینگل
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

یجاد یک فرصت برای به اشتراک گذاری اطلاعات و ارائه پشتیبانی به طراحان و بهبود “کیفیت ساختمان” و “آرامش زندگی” برای کاربر نهایی. در طراحی ساختمان و ساخت و سازها، سقف ها اغلب با وجود اهمیت محافظتشان از ساختمان در برابر آب و هوای نامساعد، کیفیت زیبایی شناختی و دوام ،کم ارزش دیده می شوند.

 مقررات و الزامات قانونی هستند که حمایت ارزشمندی برای طراحی سقف به این دلیل که سقفها سطحی از کنترل در صنعت ساخت و سازارائه میدهند، بوجود آمد.از سوی دیگر، این مقررات و الزامات وظایف ارزیابی شرایط خاص و شناسایی روش های مناسب ترین سقف را به طراح ارائه می دهند.

  • توجه به این که بازار ساختمان در ایران نیاز به کالاهایی با خصوصیات خاص و جواب دهی به نیاز و خیال پردازی معماران علاوه بر ایجاد طرح های شگفت انگیز و سبک سازی ساختمان و امنیت بیشتر جهت ساکنین داخل ساختمان را دارد پوشش های سقفی شینگل تا حد مناسبی این رویاها را به واقعیت تبدیل کرده است.

 

 

اکنون در ایران نیز همپای با سایر کشورهای پیشرفته محصولات سقفی سقفهای شیبدار با ترکیب و ویژگی های خاص موجود می باشد . و این گامی بلند در نوسازی ساختمانهای با سقف شیبدار می باشد.

  • صنعت ساخت و ساز این قابلیت را دارد که به منظور کاهش هزینه های ساخت ، تعمیر و نگهداری و کاهش هزینه های انرژی از این پوشش های سقفی برای ویلا و نماهای خاص استفاده نمایند .
  • می توان از فن آوری های موجود در محصولات پوشش های سقفهای شیبدار برای خلق قابلیت هایی مانند : خود تمیزشوندگی ، کنترل و کاهش اتلاف انرژی به کمک عایق ها ، تأمین و ذخیره انرژی ، کنترل آلودگی ، جلوگیری از خوردگی و امواج صوتی و……کمک گرفت.
112
ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول