فن آوران عمران پاریز، تنها تولید کننده بخاربند با استفاده از تکنولوژی نانو و ذوب داغ مطابق با استاندارد CE اروپا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

91690401021

09120569287

چرا شینگلهای تگولا (TEGOLA) را انتخاب می کنند؟

زمان مطالعه2 دقیقه

تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲تعداد بازدید : 26نویسنده : دسته بندی : شینگل
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

پایداری و دوام شینگل تگولا

لایه تقویت کننده فایبرگلاس شینگل تگولا با ترکیب ویژه ،سبب افزایش 30 درصدی ویژگیهای مقاومتی شینگل میشود. یک روش ویژه بافندگی الیاف با چگالی مطلوب ، دوام و پایداری شکل و بافت شینگل را برای کل دوره کار بام شما تضمین می کند. (برد عملیاتی از -70 C تا +90 C)

“زره” قابل اطمینان و رنگ ماندگار شینگل تگولا

 سنگریزه از جنس بازالت سرامیک شده با جذب رطوبت صفر –

 استفاده از گرانول های بازالت سرامیک شده رنگی ، محافظت مداوم و قابل اعتماد از لایه های بالایی قیر در برابر اشعه خورشیدی و آسیب مکانیکی را تضمین می کند. گرانول بازالت با استفاده از فناوری سرامیکی منحصر به فرد TEGOLA رنگ آمیزی می شود (فرایند رنگ آمیزی با رنگدانه های معدنی در حین شلیک دانه های معدنی در دمای بالا ، T> 650 C اتفاق می افتد). این فناوری برای کل طول عمر شینگل ، یک رنگ غنی و پایدار را تضمین می کند.

دوام تضمین شینگل تگولا

قیر با کیفیت بالا با استفاده از فناوری منحصر به فرد با پلیمرهای APP اصلاح شده است. ساختار مولکولی تغییر یافته قیر پلیمری نسبت به سایر قیرهای موجود دارای خصوصیات منحصر به فردی است و پایداری استثنایی شینگل در برابر عوامل منفی تسریع پیر شدن قیر را تضمین می کند (به عنوان مثال ، قرار گرفتن در معرض تابش خورشیدی ، تغییر ناگهانی دما و سایر شرایط نامساعد آب و هوایی).

بیش از 40 سال تکامل مداوم ،

شرکت تگولا یکی از رهبران جهان در تولید سیستم های بام و ضد آب است. ما همیشه به مشتری خود نزدیک می شویم ، به دلیل صلاحیت هایی که بیش از 40 سال از تجربه حرفه ای ما بدست آورده ایم ، در هر مرحله از ساخت و ساز “از پروژه تا نصب” در هر نقطه از دنیا ، پشتیبانی فنی و مساعدت از وظایف ما است.

برای هر پروژه یک مجموعه گسترده در 47 مدل و بیش از 100 طرح رنگی در اختیار شما قرار میدهیم.

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول