فن آوران عمران پاریز، تنها تولید کننده بخاربند با استفاده از تکنولوژی نانو و ذوب داغ مطابق با استاندارد CE اروپا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

91690401021

با ما در تماس باشـید

تاریخچه شرکت تگولا

زمان مطالعه7 دقیقه

تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲تعداد بازدید : 32نویسنده : دسته بندی : شینگل
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

Tegola Canadese یکی از شرکت های پیشرو در بخش IWIS است که متخصص در تولید و تجارت پوشش قیری شینگل با سنگ دانه، فلز و کاشی های فتوولتائیک است. این شرکت در سال 1977 در ویتوریو ونتو با افتتاح سایت تولیدی تاسیس شد که هنوز هم مرجع تولید شینگل، در سطح اروپا از لحاظ تکنولوژی و ظرفیت تولید است.در سال 2004، دومین سایت تولیدی در روسیه در نزدیکی مسکو به منظورتمرکز تکنولوژی و تجربه در بازارهای شرقی راه اندازی شد. Tegola Canadese در ایتالیا، اروپا و در سراسر جهان به دلیل چشم انداز خود از یک شرکت بازاریابی گرا قرار داده است و موفقیت آن توسط بازار تایید شده است، این مهم به دلیل مهارت های کارآفرینی قوی ، نوآوری، تخصص، توسعه مداوم و بهبود کیفیت محصولات و خدمات است. Tegola Canadese همیشه در جستجوی بهترین راه حل ها و انتخاب اجزای سازنده و فرایندهای تولید شینگل با بشر و محیط زیست است. گواهینامه ISO14001 برای پیاده سازی استانداردهای زیست محیطی جایزه نیست، بلکه تعهدی است که هر روز Tegola Canadese نسبت به جامعه می گیرد.

معرفی مختصری از شینگلهای شرکت تگولا:

منشا تولید “زردچوبه قیری” به عنوان یک محصول صنعتی (که در ایتالیا به نام “Tegola Canadese” شناخته میشود) به زمان مهاجرت اروپاییها به آمریکای شمالی باز می گردد. درمستعمرات بوجود آمده گرچه با دانش و تجارب عملی قرن ها در قاره های قدیمی به دست آمده بودند اما مجبور به توسعه فن آوری های جدید شدند که با شرایط محیطی مختلف و شدید محیطی که در قاره گسترده ی آمریکای شمالی روبرو بودند، توسعه یابند. تا قرن هجدهم تولید شینگلهای قیری به طور عمده جزء صنایع دستی بود. پیشرفت قابل توجهی در قرن نوزدهم اتفاق افتاد، به ویژه به انقلاب صنعتی و توسعه راه آهن در آمریکای شمالی، که به مبادله سریع و مقرون به صرفه از هر چیزی که ممکن است منتقل شود (از جملهshingles). افزایش تقاضا، صنعت را برای یافتن رویکردهای جدید و روش های تولید به منظور حفظ هزینه های پایین که ممکن است همزمان افزایش تولید و قابلیت اطمینان محصولات خود را. به عنوان یک نتیجه، صنعت واقعی بتمنس پیچ گوشتی ایجاد شد. در سال 1840، در میان انقلاب صنعتی، یک کارآفرین ماهرانه، با الهام از تولید سیدر تکان خورد که تا آن لحظه با رزین کاج ضد آب شده بود، ابتدا رزین را با یک تیر تولید شده از پردازش زغال سنگ جایگزین کرد و سپس چوب و پارچه و کاغذ که برای پیدا کردن آسان تر و استانداردتر است. این ایده درخشان باعث شد تا صنعت به شدت رشد کند. از یک سو، تار مفید بود، زیرا در طول زمان، عدم انعطاف پذیری و مقاومت را فراهم می کرد؛ از سوی دیگر، آن را بازیافت کرد. بعدها، پس از یک مرحله آزمایش بزرگ، آسفالت، یک مشتقات نفتی به دست آمده از رسوبات طبیعی، استفاده می شود (آسفالت مربوط به آنچه ما معمولا به عنوان قیر). رونق واقعی در تولید زنجیرهای شینگل در طی آن دوره به دنبال توسعه تکنولوژی جدید و افزایش تقاضا بود. با گذشت زمان، روش های تولیدی تصفیه شد: پردازش قیر، روش ضد آب کردن ، برشهای به شکل های استاندارد از طریق سیستم غلتکی برش، و غیره Tegola Canadese SpA ارائه می دهد گسترده ترین و معتبر ترین خط لبه های بتمنس موجود در بازار جهانی. خط تولید ما 16 مدل در بیش از 52 رنگ با طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی، عملکرد بالا، انواع مختلف سایه ها و رنگ ها و نسخه های موجود در خط فلز ما مشخص شده است. چنین کیفیت برتر، نتیجه نوآوری مستمر است که Tegola Canadese از زمان تاسیس آن در سال 1977 تأسیس کرده است.

محصولات Tegola Canadese قادر به رفع نیازهای متنوع طراحی و تضمین مقاومت در برابر آب و هوا، دوام، نگهداری کم، سهولت و سرعت نصب و همچنین ارزش زیبایی شناسی است. کیفیت محصولات Tegola Canadese، نتیجه یک فرآیند تولید منحصر به فرد است که با استفاده از مواد خام طبیعی، که به طور سنتی در بام و با کیفیت عالی استفاده می شود،است. کنترل های دقیق که مواد اولیه و فرایندهای تولید تحت آن قرار می گیرند، به ما اجازه می دهند تا کیفیت محصولات بالا بماند. شینگل Tegola یک محصول ایمن و متنوع است که در گستره وسیعی از محصولات قرار دارد و مخصوصا در مواردی که ملاحظات زیبایی شناختی وجود دارد و یا در مواردی که نیازهای خاصی به شیب غیر معمول یا شکل سقف وجود دارد، استفاده می شود.

تلاش های تحقیقاتی Tegola Canadese S.p.A. در توسعه محصولاتی است که قادر به رفع نیازهای متنوع طراحی و تضمین مقاومت در برابر آب و هوا، دوام، نگهداری کم، سهولت و سرعت نصب و همچنین ارزش زیبایی شناختی است.خصوصیاتی از این قبیل، بستگی به کیفیت تولید (ISO 9001 و ISO 14001) دارد، مواد خام مورد استفاده در تولید شینگل. علاوه بر کیفیت بالا، ارزش کل بنا را افزایش می دهد.به طور کلی، ساختار داخلی شینگل، بخشی که دیده نمی شود، اما دوام محصول و میزان نفوذ پذیری را مشخص می کند از فایبر گلاس و قیر “Tia-Juana” ساخته شده است.

در خصوص ساختار شینگل: – فایبر گلاس فایبرگلاس مورد استفاده در تولید شینگل (125 گرم در متر مربع)، پشتیبانی پایه ای است و پایداری ابعاد، مقاومت مکانیکی را تعیین می کند (شکل 21). – قیر طبیعیبرای تولید شینگل، منحصرا از قیر طبیعی “Tia-Juana” تولید شده در ونزوئلا استفاده می کنیم. این قیر دارای ساختار مولکولی شاخه ای است که پایداری قابل ملاحظه ای را در حضور شرایط گرمایی روزمره و همچنین مقاومت در برابر اشعه های UV ایجاد می کند، در نتیجه این خواص فیزیکی، افزایش نفوذ پذیری و دوام شینگل تضمین میشود. کربنات کلسیم یا سیلیس برای افزودن ویژگی های ویسکوزیته قیر و افزایش مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش کاربرد دارد.مدل های فلزیاز یک ساختار تقویتی استفاده می کند که خواص مکانیکی محصول را به دلیل ضخامت 5 میلی متر و استفاده از دو فایبرگلاس پشتیبانی می کند. قیر طبیعی که ما استفاده می کنیم از “TiaJuana” ونزوئلا است که با تکنولوژی منحصر به فرد Tegola Canadese بهبود می یابد. (شکل 22).

رویه شینگل از گرانول های سرامیکی یا ورقه های فلزی تشکیل شده است. عملکرد آنها دو سویه است: از یک طرف فنی(حفاظت از سطح اشعه ماوراء بنفش) و از سوی دیگر زیبایی شناسی. خط تولید Tegola Canadeseبیش از 52 رنگ در مدل های خود استفاده میکند، بطوری که طراح را قادر می سازد تا به طور کامل طرح خود را به بهترین روش بیان کند. گرانول های سرامیکی استفاده شده در رویه شینگل از لایه های قلیایی باقی مانده از اثر اشعهUV محافظت کند و در عین حال رنگ آنها را نیز به ارمغان می آورد. Tegola Canadese به طور مستقیم تولید شن و ماسه مورد استفاده در تولید شینگل را، با استفاده از دانه های بازالت، یک سنگ بسیار سنگین است که هوادهی بالا را فراهم می کند و مقاوم در برابر UV است. شن و ماسه با استفاده از فرآیند سرامیکی و لعاب با دمای بالا (بیش از 650 درجه سانتیگراد) با افزودن مواد رنگی غیر آلی به رنگ دلخواه در امدهو موجب دوام شینگل و تضمین پایداری رنگ مطلوب در طول زمان است.

شنگل فلزی (شکلهای 24-25-26) نوعی از شینگل است با فلز لمینیت شده است. رویه ممکن است از 99.7٪ مس باشد و در سه نوع موجود است:

– مس طبیعی (که به اکسیداسیون طبیعی مربوط می شود)

– مس با پوشش شفاف محافظت شده

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول